آمار بازدید

  • بازدید امروز : 501
  • بازدید دیروز : 151
  • بازدید کل : 524615

رنگ اکریلیک ، پرایمر، مدیوم و سایر افزودنی ها


رنگ اکریلیک ، پرایمر، مدیوم و سایر افزودنی ها

این مقاله صفر تا صد آنچه که باید از مواد افزودنی و مکمل های رنگ اکریلیک بدانید در اختیار شما قرار میدهد با تصویر و تشریح مراحل آن

رنگ اکریلیک امروزه یکی از پر طرفدارترین متریالها در زمینه های هنری بخصوص نقاشی ست . اما بخاطر جدید بودن نسبی این نوع رنگ در مقایسه با آبرنگ یا رنگ روغن ( در نقاشی ) اطلاعات عمومی در زمینه این نوع رنگ محدود است . بخصوص اینکه اگر بدانیم بسیاری از ویژگیهای رنگ با افزودن مکمل ها قابل تغییر است مثلا زمان خشک شدن رنگ اکریلیک مانند گواش کوتاه است ولی میتوان با افزودن ریتاردر اکریلیک در مقدار مناسب زمان خشک شدن را طولانی نمود و این قابلیت امکان ترکیب و محو سازی بیشتر رنگ را در اختیار هنرمند قرار میدهد. و بسیار ترکیبات مکمل دیگر که هر کدام ویژگی خاصی را به رنگ ما اضافه میکند و لذت کارکردن را چند برابر.

در این مقاله سعی شده تقریبا تمامی مکمل ها و مواد افزودنی مربوط به رنگ اکریلیک با توضیح کامل و تماما کاربردی برای شما ارائه شود تا صفر تا صد ترکیبات افزودنی را بشناسید و مقدار و نحوه اضافه کردن و میزان تغییر در رنگتان را درک کنید. این مقاله شامل 27 صفحه به ابعاد 20 در 30 سانتی متر و با 200 ( دی پی آی ) دقت با فورمت ( جی پی جی ) تقدیم گردیده که به سهولت قابل مطالعه است . در صفحات توضیحات مختصر ولی کاربردی عنوان شده و از تشریح بیهوده اجتناب شده ، بجای آن در کنار توضیحات مقاله تعداد 61 تصویر آورده شده که شامل عکس تیوپ خود مواد. عکس از خود مواد ، نحوه ترکیب با رنگ و رنگ پس از ترکیب به لحاظ ظاهری و طرز استفاده از آنهاست .

عنوان بندی مطالب : رنگهای اکریلیک ، انواع مدیوم ها، مدیوم های اکریلیک ، ژل مدیوم ،مدیوم غلیظ کننده ،وارنیش ،پرایمر ، جسو ،خمیر مدل سازی ، مکمل های متفرقه ، ایتاردر اکریلیک ، ریموور اکریلیک ، بایندر اکریلیک


مبلغ قابل پرداخت 29,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 523

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما