آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 214
  • بازدید کل : 519233

موکاپ فتوشاپی ، با فورمت psd طرح رنگین کمان 2


موکاپ فتوشاپی ، با فورمت psd   طرح رنگین کمان 2

موکاپ فوق با فورمت psd تقدیم شده ، برای اجرای کار و استفاده از موکاپ ابتدا فایل را در محیط برنامه فتوشاپ باز کنید و بر روی لایه رنگی ( بصورت لایه اسمارت ابجکت ) مشخص شده دو بار کلیک نمایید صفحه جدیدی در فتو شاپ باز میشود که لوگو یا متن کار شده در آن دیده میشود ، کافیست لوگو یا آرم مورد نظر خود را داخل این صفحه وارد نمایید ( چه بصورت کپی/ انتقال و یا بصورت کشیدن طرح بدرون صفحه ) و سپس از منوی فایل برنامه گزینه ( ذخیره یا save ) را کلیک نمایید و صفحه را ببندید . خواهید دید لوگو یا طرح مورد نظر شما بر اساس موکاپ حاضر تغییر نموده و اجرا شده .

کاربرد موکاپ ها : برای نمایش بهتر طرح و رویت طرح در حالت های مختلف مثل پرس ، طلا کوپ ، ورنی موضعی ، برش و یا اجرا روی کارت ویزیت یا بنر و امثالهم است . همچنین برای ساخت لوگو یا تصویر قابل استفاده در انواع محیط های اجتماعی .

زمان برای طراحان بسیار با اهمیت است به همین خاطر استفاده از موکاپ های آماده کمک میکند تا استفاده بهینه تری از زمان بکنند و بتوانند درک درستی از طرح اجرا شده خود برای مشتری فراهم نمایند.

محصول قابل دانلود یک فایل موکاپ فتوشاپی با 300 دری آی دقت همچنین یک فایل نمایش با فورمت JPEG برای رویت طرح با 100 دی پی آی دقت.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 241

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما