آمار بازدید

  • بازدید امروز : 302
  • بازدید دیروز : 94
  • بازدید کل : 525475

بررسی و تحلیل طرحهای گرافیکی که باعث افزایش جذب مشتری می شوند


بررسی و تحلیل طرحهای گرافیکی که باعث افزایش جذب مشتری می شوند

در دنیای کامپیوتر و بی شمار سایت هایی که طرح های آماده را به سهولت در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند اکثر هنرمندان هم بناچار سرعت را وارد دنیای حرفه ای خود کرده و گاهی کیفیت و اصالت فدای سرعت و کمیت شده. در این میان بسیارند افرادی که نه بخاطر تحصیل و تخصص بلکه به سبب سلیقه و ذوق شخصی وارد دنیای هنر شده و گاهی آن را به عنوان حرفه اصلی و شغل انتخاب مینمایند ، همه این جمع متفاوت در یک موضوع اشتراک دارند و آن "جذب مخاطب و یا مشتری ست " اغلب هنرمندان گرافیست یا طراحان فعالیت خدماتی دارند یعنی فعالیت حرفه ای آنان وابسته به مشتری ست و در این دنیای اینترنت و بی شمار طرح در دسترس جذب مشتری بسیار پیچیده به نظر می آید. و حتما نیازمند دانش حرفه ای در این تخصص دارد. تخصص در جذب مشتری یعنی نگاهی علمی به هنر گرافیک و طراحی . باید بدانیم چه طرحی با چه رنگی به چه فرمی بر روی چه جنسی و ...... برای مشتری مورد نظر ما بهترین کارآیی را خواهد داشت و چنانچه طرحی موفق ارائه نماییم مطمئنا در بین رقبای حرفه ای قدمی جلوتر قرار خواهیم گرفت. طرح موفق در زمینه تبلیغات یعنی طرحی که فروش محصول مورد نظر را افزایش داده و نیز در رقابت با محصولات مشابه توجه بیشتر مخاطبان را جلب نماید.

این مقاله در 27 صفحه به همراه 25 تصویر که بصورت فایل ( جی پی ای جی با 200 دی پی آی دقت ) تقدیم گردیده سعی نموده بیست و پنج طرح مختلف که باعث افزایش جذب مشتری میشود را تحلیل نماید.

 


مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 360

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما